Uredi

Osnivanje firme kroz InstantOffice

InstantOffice

12/13/2023

Kako izgleda osnivanje firme uz InstantOffice?

Napokon ste se odlučili realizirati na poslovnom planu i lansirati svoju poslovnu ideju o kojoj već dugo razmišljate. Odlučili ste se za otvaranje j.d.o.o. ili d.o.o oblika poslovanja i želite započeti proces osnivanja društva.

Kako započeti posao i realizirati svoju poslovnu ideju

Vaš je posao tamo gdje ste Vi i zapravo Vam nije potrebni fiksno uredsko rješenje. No znate da Vam je potrebna respektabilna poslovna adresa sjedišta i stoga ste se odlučili za zakup virtualnog ureda u InstantOfficeu. Dobrodošli!

A kako bismo svim našim postojećim i novim zakupcima pojednostavili proces, s našim partnerima dogovorili smo suradnju za uslugu KLJUČ U RUKE za osnivanje firme.

U naš tim uključili smo i odvjetnika (angažiran s naše strane, uključen u uslugu KLJUČ U RUKE) koji će Vam moći odgovoriti na sva pitanja i voditi Vas kroz postupak osnivanja i izradu potrebne dokumentacije te Vam pružiti potrebne pravne savjete. Na taj smo način osigurali da dobijete potrebne savjete (ukoliko želite, mi ćemo Vam predložiti pouzdane partnere i dostaviti njihove kontakte) prilikom sljedećih koraka:

»Odabir naziva društva i željenih poslovnih djelatnosti

 

 »Izrada sve potrebne dokumentacije u svezi s osnivanjem trgovačkog društva

(ovisno o Vašim potrebama, prema tipskom načinu ili u potpunosti prilagođeno Vašim potrebama)


»Potpisivanje dokumentacije i postupanje javnog bilježnika

(možemo organizirati da se sve odvija u istom trenutku u prostorijama InstantOfficea)


»Uplata temeljnog kapitala u Banci (možemo za isti dan dogovoriti sastanak u banci koja je naš poslovni partner radi uplate temeljnog kapitala za osnivanje firme

(otvaranje poslovnog računa slijedi nakon upisa društva u odgovarajuće javne upisnike)

 

»Možemo organizirati preuzimanje Potvrde o uplati temeljnog kapitala u Vaše ime

(na taj način Vam štedimo jedan sastanak u banci)


»Predaja dokumentacije sudskom registru Trgovačkog suda u Zagrebu

 

»Praćenje postupka upisa trgovačkog društva u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu te pribavljanje Rješenja o upisu društva u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu


»Izrada i predaja dokumentacije za upis u Registar poslovnih subjekta pri Državnom zavodu za statistiku te pribavljanje Obavijesti o razvrstavanju poslovnog subjekta Državnog zavoda za statistiku


»Vođenje pri postupku izrade pečata


»Vođenje pri postupku izradi i predaji dokumentacije u Registar stvarnih vlasnika pri FINA-i te upisu u isti


»Sklapanje Ugovora o pružanju usluga

(npr. računovodstvo, IT podrška i sl.) 

 

»Prijava u sustave HZMO-a i HZZO-a, potrebne prijave Ministarstvu financija odnosno nadležnoj Poreznoj upravi

(ove korake može odraditi ovlašteni pružatelj računovodstvenih usluga kojeg Vam također možemo preporučiti).


S obzirom na to da još nemate firmu, a potrebna Vam je poslovna adresa za pokretanje iste, izaći ćemo Vam u susret te s Vama, kao fizičkom osobom i osnivačem društva, potpisati ugovor o zakupu uz stavku da će se, kada društvo bude osnovano, napraviti prijenos potpisanog ugovora i ugovorne obveze.



Kako osnovati firmu?

Koje su razlike između j.d.o.o. i d.o.o.?

KLJUČ U RUKE - za osnivanje firme

Cijena osnivanja firme s InstantOffice timom

Kako mogu ubrzati postupak osnivanja firme?

Moram li imati ured da bih osnovao firmu?


Računovodstvne usluge

IT podrška

Porezno savjetovanje


Subscribe to the newsletter