Uredi
InstantOffice
13.12.2023
U našoj osnovnoj ponudi, uz izradu dokumentacije za registraciju drušva, dobiti ćete sve pravne savjete. Uputit ćemo Vas u daljnje postupanje vezano uz korake koje trebate poduzeti i kamo trebate osobno otići nakon što dobijete rješenje o osnivanju.
***
Želite li pojednostaviti postupak, možete odabrati uslugu KLJUČ U RUKE te ćemo pristupiti kreiranju individualne ponude i definiranju daljnjih koraka u skladu s Vašim željama.
Zajedno s našim partnerima pružamo uslugu osnivanja i otvaranja firme, pravne i računovodstvene savjete i usluge te registraciju adrese sjedišta ili zakup ureda.
Zasigurno znate da svoju firmu možete otvoriti i samostalno kod javnog bilježnika. No često se susrećemo sa zakupcima koju su zaustavljeni u samom procesu, a da nekad ni sami ne znaju gdje je 'zapelo'.
Svi korisnici koji su u procesu otvaranja firme, a žele svoju poslovnu adresu sjedišta registrirati kroz usluge virtualnog ureda InstantOfficea, na raspolaganju imaju svu administrativnu i tehničku podršku za svakodnevno poslovanje, ali i za uspješan i jednostavan start u poslovnom svijetu.
Naši zakupci su mnogi renomirani poslovni subjekti koji Vam mogu pružiti svu potrebnu podršku i savjetovanje (poslovnu, ekonomsku, računovodstveno-knjigovodstvenu, financijsku, pravnu, IT…).
Za sve buduće zakupce InstantOfficea, pobrinuli smo se osigurati što povoljnije uvjete za osnivanje firme.
Početne cijene su sljedeće:
Navedene cijene uključuju:
Na linku Cijena osnivanja firme s InstantOffice timom pogledajte više informacija o uvjetima suradnje.
Zašto se odlučiti za poslovno savjetovanje i vođenje kroz cjelokupni postupak, ako osnivanju firme možete pristupiti i potpuno samostalno? Pogledajte prednosti u postupku osnivanja j.do.o. ili d.o.o. putem naših pouzdanih partnera, ujedno renomiranih stručnjaka u svojim područjima djelovanja:
* u InstantOfficeu ćete dobiti sve jasne upute na jednom mjestu
* u naš tim uključen je i odvjetnik koji će Vam moći odgovoriti na sva pitanja i voditi Vas kroz postupak osnivanja i izradu potrebne dokumentacije te Vam pružiti potrebne pravne savjete
* bit ćete savjetovani ukoliko dvojite kakvo poslovanje trebate otvoriti te će Vam objasniti sve prednosti oblika za koji se odlučite
* sav proces i izrada dokumentacije prilagodit će se Vašem poslovanju i vrsti djelatnosti kojom se namjeravate baviti
* naši partneri se vode brigom da prilikom izrade dokumentacije za otvaranje firme postave dobre temelje za Vašu poslovnu budućnost
* dobit ćete savjete na koji način ustrojiti svoju firmu kako biste jednostavno mogli raditi izmjene kada promjene u Vašem poslovanju budu to zahtijevale
* osigurat ćete si pomoć prilikom odabira naziva društva te odabira djelatnosti društva
* želite li ubrzati postupak osnivanja firme i smanjiti broj potrebnih obilazaka, možemo dogovoriti dolazak javnog bilježnika u InstantOffice
* isti dan ćemo dogovoriti sastanak u banci koja je naš poslovni partner radi uplate temeljnog kapitala za osnivanje firme (otvaranje poslovnog računa slijedi nakon upisa društva u odgovarajuće javne upisnike)
Možete odabrati uslugu KLJUČ U RUKE. U tom slučaju, prema vrsti poslovanja kojim se namjeravate baviti, ugovaramo dodatne aktivnosti koje će Vam pojednostaviti i ubrzati proces osnivanja firme te smanjiti broj koraka koje morate sami poduzeti za aktivaciju društva. Na linku Kako mogu ubrzati postupak osnivanja firme? pogledajte više informacija o svim koracima koje možete odabrati za kreiranje personalizirane usluge KLJUČ U RUKE.
Ne morate imati unajmljeni fizički uredski prostor za osnivanje firme, ali svakako biste trebali odabrati adresu sjedišta.
Neovisno o tome za koji oblik poslovanja se odlučite, u InstantOfficeu Vam na raspolaganju 3 opcije za korištenje poslovne adrese i administrativno sjedište za zaprimanje pošte, a najpovoljnija je već od 375,00 kn neto mjesečno. Saznajte više informacija o tome gdje možete registirati svoju firmu.
S klijentom ćemo prilikom prvog razgovora saznati nekoliko osnovnih informacija: koju vrstu poslovnog subjekta klijent želi otvoriti, koliko direktora će društvo imati, načelni odabir naziva budućeg društva (važno je naglasiti kako se za naziv (tvrtku) traži razlikovnost na području cijele RH), odabir osnovne djelatnosti ili područja u kojem bi buduće društvo djelovalo te preferira li klijent određenu banku za uplatu temeljnog kapitala ili želi da mu InstantOffice dogovori sastanak kod našeg partnera, u Podravskoj banci, u točno određenom terminu. Što se odabira djelatnosti društva tiče, važno je napomenuti da su u ugore navedenu cijenu osnivanja navedene neke od osnovnih djelatnosti. Moguće je da bi za neke druge djelatnosti koje bi klijent želio upisati, bila potrebna dodatna provjera s odvjetnikom/javnim bilježnikom, što bi uvećalo troškove osnivanja.
Osnivanje firme možete obaviti samostalno ili uz pomoć profesionalnih partnera koji će Vas savjetovati i voditi kroz cjelokupni postupak. Trebate li neku osnovnu djelatnost, možete uz malo više uloženog vremena i osobnih obilazaka i sami otvoriti j.d.o.o. ili d.o.o. No isto tako, može se dogoditi da Vam trebaju dodatne dozvole za obavljanje pojedinih djelatnosti, da planirate imati više osnivača i direktora društva i da Vam jednostavno treba savjet kamo se uputiti i kome obratiti jednom kada dobijete Rješenje o osnivanju sa Trgovačkog suda. U tom trenutku važno je imati pouzdanog partnera koji će svojim savjetom ili vlastitim angažmanom na temelju punomoći pomoći Vam u sprovođenju svih aktivnosti za aktivaciju firme.
Prijavite se na newsletter.