Može li se ubrzati postupak odnosno smanjiti broj koraka koje klijent mora obaviti?
Može i to na sljedeći način:
- možemo dogovoriti dolazak javnog bilježnika u InstantOffice
- prilikom ovjeravanja osnivačkog akta od strane javnog bilježnika, osnivač i direktor društva mogu ovjeriti i punomoć za odvjetnika kojom odvjetnik ima pravo preuzeti potvrdu o uplati temeljnog kapitala u banci jer u nekim bankama potvrda nije gotova isti dan, i eventualno obaviti još neke dodatne radnje u Vaše ime i za Vaš račun (naravno, ukoliko ćete isto smatrati svrsishodnim).
- za osnivanje firme možemo aktivirati uslugu e-Tvrtke kojom bi se društvo prema primjenjivim propisima trebalo registrira u roku 24h, no u stvarnosti rok zna biti 72h
- nakon što registracija društva bude obavljena, možemo Vam dostaviti rješenje Trgovačkog suda i preostalu primopredajnu dokumentaciju (što uključuje i presliku Potvrde o OIB-u društva te Obavijest o razvrstavanju poslovnog subjekta Državnog zavoda za statistiku) na dogovorenu adresu.
Ove usluge se dodatno naplaćuju i nisu uključene u gore navedenu cijenu.
Zakupac sam, prilikom inicijalnog razgovora, može odabrati vrstu usluge koju želi koristiti kako bismo pravovremeno sve organizirali za brz i jednostavan postupak.
Računovodstvne usluge
IT podrška
Porezno savjetovanje